Gaku Diary

海外駐在生活でのいろいろな出来事を綴ります。

今日から(Port Dickson)

今日から海外駐在生活での、いろいろな出来事を備忘録も兼ねて綴っていきたいと思います。

マレーシアに転勤になって既に2年と半年が経ち、海外生活も長くなりました。

先日、海がきれいと聞いていたポートディクソンへ初めて出かけてきました。

ローカルの方は海水浴をしていましたが、私達には、なかなかハードルが高い水質でした。

でも夕焼けはすばらしいので、ご覧ください。

 

I will start to write down my life in oversee from today.

Two and a harf years has passed since I came to Malaysia, it is so long.

The other day, we visited Port Dickson to see the sea for the first time. So many local people swimed in the beach, but it is so difficult to go into the sea for us due to water quality.

But but please show a few pretty sunset phots taken at there.

-For English study-

 

f:id:Gaku-Diary:20180120223157j:plain

f:id:Gaku-Diary:20180120223407j:plain

f:id:Gaku-Diary:20180120223427j:plain